Drygt

Det är onsdag, det är kallt och en tråkig dag på veckan... vad har man hittat på idag ?? hmm ...
Jag började med att kolla på några avsnitt av Förhäxad efter som jag aldrig tröttnar på den serien haha sen kände jag för att ta ett bad :)
Gick till Ica för att handla lite.. svinkallt ute men det är ganska trevligt med snö iaf :) Träffade grannen där oxå, trevlig prick hehe
Har läst lite bloggar och videoklipp på kissie själv tycker jag inte om henne men läser hennes blogg iaf ?? Vet inte varför men men haha
En blogg jag gillar är Kenzas, Tycker hon ser helt sjukt bra ut .... skulle kunna dö för hennes kropp!!! haha
Nu försöker jag leta reda på en film som funkar men det går inte så jätte bra ....

Ha de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0