1. Presentera mig själv

Jag heter då Madelene men vill kallas för Madde! Är 20år och bor med min mamma i Åhus.
Jag har 4st syskon kim,Linda,Hugo och Ludde :)

Som person är jag snäll, (hoppas jag) rolig, humor som fan haha..
På min fritid brukar jag hitta på något med vännerna eller familj. Jag gillar även musik,köpa kläder hihi, film och mm. Har även lite intresse för bilar..

Jag har inget tålamod och vill jag ha något så kan jag inte vänta.. som min Iphone hehe blev gaaaalen! :)
Jag älskar att sova länge om dagarna och va uppe långt ut på nätterna.
Jag är beroende av nässpray men SKA sluta med det!

Även om man är tjej så snusar jag,inget konstigt med det :) 
hmm fick hjärnsläpp nu.. så undrar ni något så får ni fråga :) hehe..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0