Filmen Holes

Va och vägde mig vid 5idag. Tycker dock inte om hon nya som är där! Dryg och tar en jävla tid på sig!! Klockan va halv 6 när jag va färdig och då va det 5-6st efter mig!! eeeeh okej?

Ikväll blev det filmen Holes. Tycker den är riktigt bra! Boken är oxå bra, fick läsa den på engelskan i skolan :) Mycket roligare att läsa böcker på Engelska !

Har beställt Miley cyrus bok (Miles to go) som oxå är på engelska :) får se om man gillar den, men jag gillar ju henne så de blir nog bra :P haha Brukar dock inte läsa så mycket böcker.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på men får nog sova snart tror jag, det kommer ju en ny dag imorgon med.





Hittade ett skit roligt skal till Iphone 4 med haha :) coolt
---->


Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe, fräckt skal :)

2011-02-15 @ 17:48:19
URL: http://mizlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0