Sex and the city

Hellu eller god kväll kanska man ska säga :) Natta flicka som man är sitter jag fastklistrad vid tvn och kollar på Sex and the city hehe.. försöker klura ut lite saker på min Iphone4  hmmm joda så att ee ...

Försökte baka fettfria muffins idag men dom blev sådär .. okej för att va 2,5pp per muffins .. jodå

Har försökt få tag i Bella idag men inte ett svar.. så jag vet inte vad jag ska göra imorgon !! Vill ju träffa henne :(
Men får se vad som händer..

Jag har varit så jäkla rasstlös idag så de finns inte :P haha aah hatar att inte ha något att göra, okej ibland kan de va ganara skönt att inte göra något men efter 1dag så får man spring i bena sen vänder man på dygnet med..uch måste kanske ta tag i mitt liv nu?? vet inte vart man ska börja bara :/ Ställa klockan kanske ? tss 

Bjuder väll på en bild idag på odjuret :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0