öööh

Torsdag kväll och jag gör inget speciellt.. Har varigt nere och ätit glass, men annars har jag bara slappat. Har varigt/är ganska trött i huvet efter allt shoppande igår hehe.
-
Nu väntar jag på att ****** ska komma in på msn så man kan snacka med någon :P
Imorgon ska jag som sagt klippa mig sen blir det att jobba efter det, ser dock inte fram emot nästa veckas schema. inte iaf Måndag-Fredan :/ uch o tvi säger jag bara, kommer va helt död den veckan hehe men men man får veta att man lever iaf :)
-
Tänkte prova min klänning o så som jag ska ha på bröllopet :) se hur det blir med skor o kavajen osv.. men de blir säkert bra...
Vill åka till något varmt land snart !!! kanske blir vecka 34-35 kanske ? vem vet :)
(Spanien 2009)<3

Kommentarer
Postat av: Bea

Skönt med slapp ibland :) Jag vill också resa... aaaa

2011-06-30 @ 22:03:33
URL: http://snackaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0