Längtar !!!

Längtar tills jag ska söka som aupair i usa ! Känner bara för att sluta mitt jobb och bara dra ifrån sverige.
Kommer bli sjukt kul att få bo och jobba hos en riktig amerikans familj i 1år :) Finns så mycket mat som jag vill smaka, så jag kommer rulla hem till sverige :)
Hoppas bara man kan skaffa nya vänner så man inte sitter inne hela tiden när man är ledig hehe.
Funderar att söka i början eller i mitten av juni. Det kan ta typ 3månader innan allt är färdigt. Och jag hoppas att jag får åka dit, annars blir jag :(
Anything is possible if you just believe

Vart i usa ? lite utanför LA eller Hollywood kanske ? :)






Hungrig ?

Kommentarer
Postat av: Bea

Alltså så fantastiskt härligt att du tar denna chansen!! Maten var en av de bästa grejerna med USA. sjukt bra! Håller tummarna för dig att allt går att ordna kvickt! Måste ses någon dag, saknar dig <3

2012-05-12 @ 02:10:33
URL: http://snackaom.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja jag har velat jobba som aupair i typ 3år nu :) Så nu skiter jag i om jag är feg för jag SKA göra det :)) Tack Tack :) ja de va längesedan vi hittade på något nu :( saknar dig med <3 <3 <3

2012-05-13 @ 01:33:10
URL: http://sullivan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0